آموزش سئو رایگان

معرفي جديدترين لوازم آشپزخانه همراه با قيمت خريد محصولات

آموزش سئو رایگان

۵ بازديد
آموزش سئو رایگان، تنظیم تگ Robots بسیار کاربردی و مهم است از این tag معمولا در صفحاتی که نیاز به ایندکس شدن ندارند استفاده میشود. زمانی که نمی خواهید بعضی از صفحات مثل صفحه ادمین یا صفحه پرداخت در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده نشوند می توانید از تگ ربات استفاده کنید. این‌تگ‌از دو حالت index, follow یا index, nofollow استفاده می کند و بصورت پیشفرض تمام صفحات تگ‌فالو را به خود می گیرد، در صورتی که تمایل به ایندکس شدن ندارید می توانید از نوفالو استفاده کنید.

معرفی تگ alt برای شناسایی تصاویر

تگ آلت تصاویر بسیار کاربردی و مهم است که اگر از آن در سئو سایت استفاده نشود به هیچ عنوان تصاویر سایت در نتایج گوگل نمایش داده نمیشوند. گاها برای شما هم پیش آمده است که در سرچ تصاویر گوگل بخواهید چرخی بزنید همیشه به دنبال مطلب خاصی هستید که اگر آن را سرچ کنید تصاویر دقیقا با همان موضوع برای شما نمایش داده میشوند. تگ Alt دقیقا به همان موضوع عکسها اشاره دارد و اگر از آن استفاده کنید تصاویر شما نیز در نتایج گوگل نمایش داده میشود.

هدف از استفاده تگ کنونیکال canonical tag در آموزش سئو سایت چیست

تگ کنونیکال یکی از کاربردی ترین بخش در آموزش سئو تکنیکال می باشد که استفاده از آن به صورت غلط می تواند دردسرهایی را برای سایت ایجاد کند و اگر از آن استفاده نکنید ممکن است محتوای شما به حالت داپلیکیت یا کنیبال شود. استفاده از این تگ به منظور نسخه اصلی صفحه برای محتوای تکراری مشخص می کند و به کمک آن می توان از صفحات با محتوای تکراری را به صفحه اصلی انتصاب داد. به عنوان مثال اگر شما چند صفحه با محتوای یکسان یا مشابه دارید می توانید از طریق تگ کنونیکال صفحه اصلی آنها را مشخص کنید. آموزش سئو رایگان با اینکار به موتورهای جستجو خواهید گفت که صفحه اصلی فلان صفحه کدام است و محتوای آن از صفحه اصلی الهام گرفته شده است. اگر از canonical استفاده نکنید عملا گوگل صفحات مشابه را پیدا می کند و از لیست جستجو حذف می کند و یا پنالتی می کند که این کار برای یک سئو کار بسیار درد آور می باشد.

بررسی و نقش کلیدی ریدایرکت در آموزش سئو

ریدایرکت یا انتقال دهنده ها خدماتی هستند برای زمانی که شما بخواهید روی سئو تکنیکال و داخلی سایت خود مانورهایی ایجاد کنید. مثلا یکی از مهمترین کاربردهای ریدایرکت انتقال خزنده ها از یک صفحه به صفجه دیگریست که به کمک کد اختصاصی ۳۰۱ انجام میشود. در این بخش از آموزش رایگان سئو به همین موضوع می خواهیم اشاره کنیم تا شما هم از این جریان اطلاعاتی را به دست آورید البته واضح است که در این بخش بصورت تئوری عواملی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد ولی در فیلم آموزش سئو عملا بصورت تصویری و عملی این اطلاعات را با هم دیگر انجام می دهیم.

معمولا صفحاتی در سایت وجود دارند که مورد رضایت مدیر سایت نمی باشد و یا زمان تاریخ مصرف آن به سر آمده و حالا میخواهید آن را حذف کنید. در هر صورت اگر قصد چنین کاری را دارید از نگاه سئوسایت پیشنهاد نمی شود ولی اگر در هر صورتی قصد پاک کردن صفحه مربوطه را دارید باید از ریدایرکت ها استفاده کنید. در ادامه به انواع ریدایرکت اشاره می کنیم، لطفا با وب سایت آموزشی کاسب باشی همراه باشید.

ریدایرکت ۳۰۱ چیست؟

گاهی مواقع یکی از صفحات مهم سایتتان دچار مشکل میشود و دارای اعتیار و رنک بسیار بالایی در نتایج گوگل می باشد، از طریفی دارای بک لینک های قدرتمندی است. با توجه به این شرایط اگر نیاز جدی به حذف صفحه فوق را دارید شما بخش مهمی از سایت خودتان را از دست داده اید. برای حفظ کیفیت و اعتبار صفحه پیشنهاد میکنیم که از ریدایرکت ۳۰۱ استفاده کنید از این انتقال دهنده برای انتقال اعتبار یک url به آدرس دیگری استفاده میشود. معمولا طبق تجربه و محققان SEO بر این باورند که بیش از ۸۰% درصد اعتبار صفحه به صفحه هدف منتقل می شود ولی شما بخش مهمی از بازدیدکنندگان سایتتان را برای مدتی از دست خواهید داد. برای اینکه گوگل به شما امتیاز منفی ندهد حتما باید از انتقال دهنده ۳۰۱ استفاده کنید.

ریدایرکت ۳۰۲ چیست؟

در بخش دوم انتقال دهنده ۳۰۲ که بصورت موقتی برای انتقال کاربران به صفحات دیگر استفاده میشود، مخصوص زمانی است که در یک بازه زمانی نیاز دارید ثبت نام زیادی انجام شود و برای اینکه ترافیک روی سایت تقسیم شود از ریدایرکت ۳۰۲ بصورت موقتی استفاده می کنند. این فقط یک مثال ساده بود و در بسیاری از زمانهای مشابه عملا می توانید از این روش ریدایرکت استفاده کنید. نتیجه میگیریم آموزش سئو رایگان اگر قصد انتقال کاربران از صفحه ای به صفحه دیگر بصورت موقتی را دارید از این روش استفاده کنید. لازم به ذکر است با توجه به تجربیات که این سالها به دست آوردیم در این روش اعتبار آدرس اصلی به صفحه دوم منتقل نمی شود. لازم به ذکر است که ریدایرکت ۳۰۲ در پروتکل HTTP نسخه ۱٫۰ و ۱٫۱ قابل اجرا می باشد.

ریدایرکت ۳۰۷ چیست؟

ریدایرکت ۳۰۷ در بخش آموزش سئو شاید زیاد کاربردی نباشد و این انتقال دهنده دقیقا مشابه ۳۰۲ عمل می کند با این تفاوت که این مورد فقط روی پروتکل HTTP نسخه ۱٫۱ قابل اجرا می باشد. این بخش فقط صرفا برای آشنایی با انواع انتقال دهنده ها گزارش داده شد تا بتوانیم در جهت افزایش اطلاعات عمومی به شما سهیم باشیم. از نگاه یک مدیر سئو پیشنهاد میکنیم که از این نوع ریدایرکت برای انتقال استفاده نکنید.

تفاوت PBN و PDN در آموزش سئو چیست؟

عموما دانشجویانی که به دنبال سئوی سایت خود هستند با تمام اصطلاحات آشنایی دارند اما این اصطلاحات گاها دوگانگی فکری در افراد ایجاد می کند و دقیقا اصل مطلب را درک نمی کنند. به همین سبب در آموزش سئو کاسب باشی می خواهیم به دو عامل PBN و PDN اشاره کنیم. این مبحث بسیار مهم است که شما چطور از این روش برای سئوی سایت خود استفاده کنید از جهتی می گوییم این موضوع بسیار مهم است که اگر به درستی آن را اجرا نکنید احتمال پنالتی شدن سایت وجود دارد. پس در جهت جلوگیری از این گزینه باید به صورت کاملا طبیعی فاکتورهای مهم را اجرا کنید تا نتیجه خوبی از عملکرد این دو عامل بدست بیاورید. در ادامه می خواهیم به دو موضوع PBN و PDN و نقش آنها در تقویت سئوسایت با هم بررسی کنیم.

از زمانی که مزرعه لینک ها به حالت تعویق درآمدند و گوگل به طور رسمی وجود این مزرعه ها را عامل شکست کسب و کارها اشاره کرد، سئومن ها با روش های جدید که در سایت های بزرگی مثل searchengineland, searchenginejournal, moz اجرا کردند و نتیجه را در شبکه توییتر خود اعلام نمودند توانستند به یک ایده خلاق برسند. نتیجه این خلاقیت ختم شد به PBN و PDN که هر کدام با توجه به ساختار سازی که دارند می تواند یک عامل بسیار مهم در رشد کسب و کارتان داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.