آرشیو اردیبهشت ماه 1401

معرفي جديدترين لوازم آشپزخانه همراه با قيمت خريد محصولات

غذاساز چند کاره Cooking

۸ بازديد
خرید اینترنتی غذاساز چند کاره Cooking محصولی جدید و با کیفیت برای خانم های خانه دار که علاقه زیادی به آشپزی و پخت غذا دارند حس خوب و ارامش پختن غذا را به آنها می دهد. غذاساز چند کاره Cooking در این بخش از فروشگاه لوازم آشپزخانه می خواهیم به معرفی یکی از پرفروش ترین محصول سال اشاره کنیم که اگر میخواهید نیمی از کارهای خود را سریع انجام دهید پیشنهاد میکنیم تا از غذاساز چند کاره کوکینگ برای برش یکدست استفاده کنید. به کمک تیغه های تیز این کالا که بصورت دوران چرخش دارند خیلی آسان می توانید انواع سالاد را در یک چشم بهم زدن آماده کنید. غذاساز Cooking دارای وزن بسیار سبک با قابلیت اتصال به برق را دارد و خیلی آسان میتوانید به کمک آن خرد کردن انواع سبزیجات، میوه، صیفی جات، گوشت و … را انجام دهید.

خرید خرد کن برقی سیلور کرست

 
قیمت : 550,000  تومان

خرید عمده پاپیت جدید

۷ بازديد

پاپیت جزو دسته اسباب بازی روز دنیاست که کودکان در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند، اگر به عنوان همکار مایل به دریافت لیست قیمت عمده پاپیت هستید می توانید در واتس اپ به شماره ای که در زیر همین صفحه است پیام ارسال کنید. با توجه به تنوع پاپیت ها لازم به ذکر است که این کالا در قیمت های مختلفی عرضه میشود و با توجه به نوع و ساختار و ابعاد آن می تواند قیمت متغییری دارد. پس طبیعی است که هرچه ابعاد بزرگتر شود قیمت نیز بالاتر است.

معرفی انواع پاپیت با قیمت عمده

در بالا به این موضوع اشاره کردیم که پاپیت در انواع مختلفی عرضه شده اند مثل اشکال هندسی، اشکال حیوانات، کیف پاپیتی، قاب موبایل و … پس این اسباب بازی جای بسیار رشد دارد و هر روز برای یک جای خاصی در بازار عرضه میشود. با خرید عمده پاپیت می توانید در هر کجای کشور که باشید آن را ظرف مدت یک روزه به دستتان ارسال کنیم. توجه بفرمایید که ارسال با انتخاب مشتریا ارسال میشود و روش های ارسال از طریق پست، تیپاکس، اتوبوس بین شهری و باربری ها ارسال میشود. ولی توجه بفرمایید با توجه به ابعاد پاپیت ها بهترین روش ارسال و به صرفه از طریق پست می باشد. در هر کجای کشور که باشید در مدت زمان ۱ تا ۵ روز کاری سفارشات شما به دستتان می رسد.

خرید عمده پاپیت

 

اعتبار در فروش و تحویل کالا رمز پیروزی ما در امر فروش عمده پاپیت می باشد که بدون ترس و ابهام مشتریان می توانند از سایت فروشگاه اسکای رز سفارش خود را ثبت نمایند. در همین صورت چنانچه برای اعتماد بیشتر می خواهید اقدام به خرید کنید در صفحه اصلی سایت می توانید نماد اعتماد و مجوز پروانه فروش ما را مشاهده کنید. خیلی از مشتریان همیشه به دلیل سودجویی برخی از پیج های فروش عمده پاپیت در اینستاگرام مال باخته شده اند و به همین دلیل ما این موضوع را در سایت بصورت رسمی علنی کرده ایم و فضایی امن برای خرید عمده پاپیت ایجاد نموده ایم.

برای خرید عمده پاپیت اصلی کلیک کنید

موزن میکرو تاچ سوئیچ بلید

۷ بازديد
خرید موزن میکروتاچ سوییچ بلید مخصوص موهای ریز صورت و ابرو و پایه های مو که خیلی راحت و سریع می توانید بدون هیچ مشکلی آنها را کوتاه کنید و زیبایی چهره خودتان را حفظ کنید.
خرید موزن میکرو تاچ سوئیچ بلید

 

این موزن به نسبت دیگر نمونه های قبلی که وارد بازار شده اند بسیار متفاوت بوده و با پیشرفت چشمگیری مواجه شده زیرا هر آن کاری را که نیاز داشته باشید میکروتاچ بلید برای شما انجام می دهد. اگر به خط ریش، خط پایه مو، خط موی پشت گردن و دیگر موارد حساس هستید براحتی در عرض چند دقیقه می توانید موهای اضافی را از بین ببرید. این محصول دارای ۴ شانه مخصوص در سایز متفاوت که ۲ عدد آن برای سری کوچک و دو عدد دیگر برای کوتاه کردن مو به کار گرفته می شود. همچنین قابلیت استفاده با دو باتری قلمی را دارد و برای مسافرت و محیط کار بسیار کاربردی عمل می کند. پس اگر شما همیشه به سفر می روید و یا در محیط کار خود دوست دارید منظم و جذاب به نظر برسید پیشنهاد می کنیم تا از موزن میکروتاچ سوییچ بلید استفاده کنید.
قیمت : ۹۹۰۰۰ تومان
فروش موزن میکروتاچ سوییچ بلید
همیشه زیبایی یکی از ارکان مهم در زندگی روزمره ما است که رسیدگی به زیبایی خود حس خوبی را به شما و دیگران منتقل می کند. بر این اساس همیشه افراد به دنبال وسیله ای بودند تا بتوانند به زیبایی و سر یا صورت خود برسند. با این کار حس خوبی را تجربه خواهید کرد چون با تولید انرژی به اطرافیان خودتان نیز حس خوبی را نیز منتقل می کنید. در فروشگاه اسکای رز اگر در قسمت خرید موزن میکروتاچ سوییچ بلید را برای شما عزیزان معرفی کردیم به خاطر کیفیت بالا در نسل تولید کننده این محصول نیز می باشد. برای خرید میکروتاچ سوییچ بر روی دکمه خرید پستی کلیک و سفارش خودتان را ثبت نمایید.

خرید عمده شانسی

۷ بازديد

اگر تا به حال در این حرفه فعالیت داشته باشید می دانید که مخاطبین رده سنی این دسته از محصولات بچه ها هستند و عملا همیشه در جستجوی جذابیت بیشتری برای دریافت جوایز بیشتر نیز هستند. اگر بخواهیم از بحث اصلی دور نشویم لازم است بدانید که نماینده شرایط خاصی نسبت به دیگر مشتریان دارد چون اگر یک نماینده مثلا در استان اصفهان وجود داشته باشد فروشگاه اسکای رز حق ندارد به مشتریان دیگر جنس ارسال کند و مشتریان باید از طریق نمایندگان استان اقدام به خرید عمده اسباب بازی شانسی کنند.

خرید عمده اسباب بازی شانسی

 

پخش عمده اسباب بازی شانسی

بدون واسه و بدون دردستر پیشنهاد میکنیم ابتدا نمونه های محصولات و دریافت لیست قیمت عمده اسباب بازی شانسی را با هم ببینیم، با توجه به سابقه طولانی در ایده یابی جدید تصمیم گرفتیم تا دو نمونه شانسی تولید کنیم. محصولات ساده و محصولات لوکس که نوع دوم برای نقاط با قدرت خرید بالای مردم مناسب بوده و علاوه بر آن اسباب بازی های جذاب تری نیز داخل این بسته بندی ها قرار دارند که عموما سعی شده از اسباب بازی های سرگرمی جدید استفاده شود. هم اکنون در صورت دریافت لیست قیمت عمده اسباب بازی شانسی می توانید از شماره زیر ارتباط برقرار کنید.

خرید عمده تابلو بک لایت

۸ بازديد
خرید عمده تابلو بک لایت شب خواب محصولی کاملا ایرانی ساخته شده از جدیدترین مدلها و تصاویر حرفه‌ای شیک این تابلوهای مخصوص نقاط مختلف از جمله خانه، اتاق خواب، سالن، شرکت، اتاق ریاست و اماکن مدهبی بسیار کاربرد دارد. با توجه به حجم سفارش و خرید عمده تابلو چراغ دار تصمیم گرفتیم تا فضایی را برای مشتریان خود فراهم کنیم تا این افراد بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده بتوانند کالای سفارش خود را تهیه کنند. هر آن چیزی که نیاز دارید و بر اساس تیراژ مد نظرتان میتوانیم تولید کنیم و در کوتاه‌ترین زمان به دست شما برسانیم. همواره در تلاش هستیم به پاس از رضایت مشتریان گرامی بهترین مواد اولیه برای ساخت تابلو چراغ خواب در نظر بگیریم تا کیفیت کالا افزایش یابد.
شماره تماس جهت خرید عمده تابلو شب خواب چراغ دار 09107640897
اطلاعات مهم خرید عمده تابلو چراغ دار
در بخش خرید عمده تابلو چراغ دار میخواهیم به چند نکته کلیدی اشاره کنیم همانطور که باید بدانید این محصول در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ طراحی شده و چارچوب آن برای کاهش قیمت از پلاستیک فشرده طرح چوب ساخته شده که این به نوبه خود دارای خلق ایده جدید خواهد بود. زیرا میتوان آن را در هر رنگی سفارش داد البته ناگفته نماند در صورتی که مشتریان برای خرید عمده تابلو چراغ دار اقدام کنند و بصورت سفارش چارچوب این محصولات از چوب باشد قابلیت پیاده سازی دارد اما هزینه تمام شده کالا افزایش خواهد یافت.
اما بطور مرسوم و روتین ما تمامی محصولات را از چارچوب پلاستیکی ساخته‌ایم و پارچه استفاده شده که بر روی آن چاپ سیلک خورده از نوع بهترین پارچه بوده است. همچنین در نظر داشته باشید که تابلو چراغ دار یک کالای الکترونیکی به حساب می‌آید و بقیه تجهیزان آن در پشت تابلو قرار گرفته است.

قیمت عمده اسلایم oddy

۸ بازديد
با توجه به رقابت زیادی که در بازار اسلایم وجود دارد تصمیم گرفتیم تا محصولاتی با کیفیت به همراه قیمت مناسب برای مشتریان خود ارائه کنیم تا بتوانیم در بازار محصولاتی با کیفیتی را ارائه دهیم. اسلایم یک اسباب بازی موقتی و بسیار دوست داشتنی است و در هنگام استفاده از آن حس خوبی به بچه‌ها داده می‌شود. قلنج فراوانی که در هنگام فشردن آن وجود دارد حس خوبی را به بچه‌ها داده میشود. به گفته کارشناسان اسلایم استرس را از بچه‌ها دور می‌کند و باعث کنترل ترس و اسرتس شده و در نهایت انتقال حس خوب به آنها آرامش روان را به همراه دارد.
در صورتی که قصد خرید عمده اسلایم را دارید باید به چند نکته اساسی توجه کنید، حداقل سفارش محصولات 4 کارتن بوده و تعداد در هر کارتن 36 عدد در انواع خامه‌ای، اکلیلی، متالیک، یخی و کهکشانی قرار دارد و به نام کارتن میکش مشهور است. همچنین برای دریافت لیست قیمت بروز محصولات اودی میتوانید از فروشگاه اودی سفارش خودتان را ثبت کنید. این محصولات در رنگ بندی و مدلهای متنوع عرضه شده و کاملا متناسب با سلیقه مشتریان تولید می شود تا بتوانیم رضایت مشتریان را نیز داشته باشیم.
 
همانطور که می دانید اسلایم اودی یکی از با کیفیت ترین محصولات ژل بازی در ایران است که توانسته سطح کیفی خود را در رده بالا نگه دارد. به همین دلیل خیلی از شرکت های تولیدی توان رقابت با اسلایم اودی را نیز ندارند. چنانچه به دنبال خرید عمده اسلایم اودی هستید با کارشناس فروش ما متناسب با بودجه خود مشورت کنید. ما تلاش می کنیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول سفارش شما را تهیه و به دستتان برسانیم. امید است بتوانیم سطح کیفیت بالایی از محصولات را برای شما عزیزان ارائه کنیم تا بتوانیم رضایت شما مشتریان را حفظ کنیم.
https://slimeoddy.ir/wholesale-slime/

نمایندگی مجیک مش در تهران

۷ بازديد

نمایندگی مجیک مش در تهران ارائه دهنده بهترین پرده های توری اورجینال با کیفیت و ضخامت بالا که می توانید از فروشگاه درب توری مجیک آن را خریداری کنید. این محصول با توجه به کیفیت بالایی که دارد توانسته نظر مشتریان زیادی را جلب کند چون مانع ورود حشرات به خانه و مغازه میشود. همه ی ما می دانیم فصول گرم سال که از فصل بهار تا اوایل پاییز حشرات زیادی را فضای بین ما زندگی می کنند مخصوصا مناطقی که از فضای سبز زیادی بهره مند شده اند. به همین دلیل باین حشرات باعث آزار اذیت شما می شوند. برای همین در بخش نمایندگی مجیک مش در تهران همراه شما هستیم تا بتوانیم یک کالای با کیفیت را به شما مشتریان گرامی معرفی کنیم.

معرفی و خرید مجیک مش در تهران

مجیک مش تهران دارای ضخامت بالایی بوده و پس از نصب آن حالت عمود به خود میگیرد و آهار خود را به دلیل ضخامتی که دارد حفظ می کند. اگر شما هم ساکن استان تهران هستید و قصد خرید مجیک مش را دارید با کلیک بر روی دکمه خرید می توانید سفارش خود را ثبت نموده و آن را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین دور دوخت توری مجیک از یک پارچه ضخیم و مقاوم دوخته شده و دارای لبه های آهنربایی که به آن مگنت می گویند تشکیل شده است. این لبه ها به دلیل جذب رباش آهنربا همدیگر را جذب نموده و پس از عبور بسته میشود. این کار باعث افزایش راحتی کار شما می شود و خیلی ساده می توانید از آن استفاده کنید.

نصب آسان این محصول باعث شده تا در هر نقطه از کشور زندگی کنید بتوانید از آن استفاده کنید، نمایندگی درب توری مجیک مش تهران تصمیم دارید تا این محصول را بصورت اورجینال در اختیار مشتریان خود قرار دهد. پس اگر به دنبال محصول اصلی با کیفیت بالا هستید همین حالا بر روی دکمه خرید کلیک کنید و سفارش خودتان را ثبت کنید.

قیمت : 140,000  تومان