آرشیو آبان ماه 1400

معرفي جديدترين لوازم آشپزخانه همراه با قيمت خريد محصولات

خريد درپوش سيليكوني آشپزخانه 6 عددي ظروف

۱۵ بازديد

درپوش سيليكوني ظروف، محصولي كاربردي جهت استفاده در آشپزخانه ها است. اين محصول از جنس سيليكون نرم و در عين حال بسيار مقاوم توليد شده كه انعطاف پذيري بالايي را دارد. اين انعطاف پذيري در كنار قابليت كششي بودن محصول به شما كمك مي كند تا به سادگي از آن براي پوشش دهانه ظروف مختلف نظير ليوان ، بشقاب هاي لبه دار ، قابلمه و ... استفاده نماييد . علاوه بر ظروف از درپوش هاي سيليكوني براي پوشش روي برخي از ميوه ها جهت نگهداري درون يخچال نيز استفاده مي شود . درپوش ها به گونه اي مي باشند كه به طور كامل اطراف دهانه را در بر مي گيرند و به سادگي جدا نخواهند شد ، اين ويژگي مانع از بيرون ريختن محتويات داخل ظرف از جمله مايعات مي شود. بر روي لبه هاي درپوش زبانه اي قرار داده شده كه در زمان مورد نياز مي توانيد با استفاده از آن درپوش را از دهانه جدا نماييد. درپوش سيليكوني محافظ غذا در بسته بندي 6 عددي با سايزهاي مختلف متناسب با نياز كاربر ارائه مي شود . روكش سيليكوني ظروف ، در برابر دماي بالا مقاوم مي باشد ، به گونه اي كه از آن مي توانيد در ماكروفر نيز براي گرم كردن ظرف غذا نيز استفاده نماييد.

توليد شده از جنس سيليكون نرم و مقاوم

ارائه شده در بسته بندي 6 عددي با 6 سايز مختلف


قيمت : 99000 تومان

براي نگهداري اكثر مواد غذايي از ظروف مختلف استفاده مي شود ، ظروفي كه اغلب مجزا از شكل ظاهري ، بسته به سايز و حجم مورد نياز انتخاب و به كار گرفته مي شوند. بهترين حالت نگهداري از مواد غذايي در شرايط مختلف انتخاب ظروف درب بسته براي جلوگيري از آلودگي و خرابي آنها است . اما يك مشكل بزرگ وجود دارد كه بسياري از ظروف مانند بشقاب ها و كاسه ها درب مخصوص به خود را ندارند ، موضوعي كه ما را مجبور به استفاده از درب ظرف هاي ديگر و يا ظرف هاي مسطح موجود براي پوشش دهانه آنها مي كند. پوششي كه علاوه بر ناكارآمدي لازم ، اشغال فضاي زياد به ويژه درون يخچال و كابينت را به همراه خواهد داشت. شايد راه حل ساده از نظر خيلي از افراد تهيه چند درب ظروف و جايگزيني آنها است ، اما نكته قابل تأمل در اين شيوه عدم امكان استفاده از آنها براي همه و يا حتي اغلب ظرف ها مي باشد. ما پيشنهاد بهتري داريم و آن هم استفاده از درپوش سيليكوني ظروف است .


درپوش سيليكوني ظروف ، محصولي نوين با طراحي و عملكردي كاملاً كاربردي است. اين درپوش از جنس سيليكون نرم و در عين حال بسيار مقاوم توليد شده كه قابليت كششي دارد . كافيست درپوش را كمي بكشيد و بر روي لبه دهانه ظروف قرار دهيد ، خواهيد ديد كه دهانه به صورت كامل پوشش داده مي شود ، به گونه اي كه حتي با برگرداندن ظرف ، محتويات داخل آن بيرون نمي ريزد . ويژگي اي كه علاوه بر مواد غذايي مانع از تخليه مايعات داخل ظرف نيز مي شود . بنابراين از آنها مي توان براي پوشش دهانه انواع ظروف از ليوان ، بشقاب هاي لبه دار ، كاسه تا قابلمه استفاده نمود . كافيست كمي درپوش را بكشيد و بر روي لبه هاي ظرف قرار دهيد .  روكش سيليكوني ظروف ، انعطاف پذيري بالايي را دارد كه امكان استفاده از آن را براي ظروف مختلف متناسب با سايز خود خواهد داشت . اين محصول در بسته بندي 6 عددي با 6 سايز مختلف ارائه مي  شود كه از آن مي توان علاوه بر ظرف براي پوشش روي برخي از ميوه ها نيز استفاده نمود . بر روي لبه هاي درپوش زبانه اي تعبيه شده كه در صورت نياز به برداشتن درپوش از روي ظرف با استفاده از آن بتوانيد به ساده ترين شكل ممكن ، آن را جدا نماييد . مقاومت محصول در برابر دماي بالا (حرارت غير مستقيم) را نيز مي توان از ديگر ويژگي هاي آن عنوان نمود ، به گونه اي كه امكان استفاده از درب همراه ظرف درون ماكروفر و يا حتي پوشش دهانه يك ليوان نوشيدني گرم همانند چايي را براي شما محيا مي كند . علاوه بر آشپزخانه از روكش ها مي توانيد در پيك نيك و گردش هاي روزانه خود براي پوشش ظروف و يا حتي ميوه ها نيز بهره ببريد .


خريد آب انار گيري دستي چدني

۱۴ بازديد

انار يكي از ميوه هاي مورد علاقه همه مي باشد ولي خوردن آن كمي مشكل و وقت گير است و هنگام خوردن ، دانه هاي آن پخش مي شود يا رنگ قرمز آب انار روي فرش، يا ... ميريزد، به همين خاطر برخي افراد از خوردن آن اجتناب مي كنند و يا مايل هستند آب انار را بخورند. براي گرفتن آب انار ابزارها و دستگاه هاي زيادي وارد بازار شده كه يكي از مقرون به صرفه هاي اين دستگاه ها آب انار گيري دستي چدني مي باشد و با يك فشار ساده مي توانيد آب انار را خارج كنيد و نوش جان فرماييد. اين دستگاه علاوه بر انار قادر است آب پرتقال ، ليمو ، ترنج و مركبات ديگر را به راحتي بگيرد. جنس آب انار گيري دستي از آلومينيوم مي باشد به همين خاطر در برابر فشارهايي كه هنگام آب گيري به آن مي آوريد بسيار مقاوم است و آسيب نخواهد ديد.

ساخته شده از چدن با آلياژ بالا


قيمت : 99000 تومان

براي استفاده از دستگاه ابتدا قستي از پوست انار را جدا كنيد تا آب انار به راحتي از آن خارج شود. انار را دون محفظه مربوطه قرار دهيد و دسته ها را به هم نزديك كنيد. آب انار درون محفظه دستگاه جمع مي شود و مي توانيد آن را به آساني درون يك ليوان بريزيد و نوش جان كنيد. صافي فلزي متحركي كه درون محفظه تعبيه شده است حتي دانه هاي انار را نيز به خوبي جدا مي كند.

خريد اينترنتي لمينت متحرك دندان

۱۴ بازديد

مهمترين ويژگي لمينت متحرك اندازه سايز تمام فك بالا و پايين افراد است. بگذاريد تا اين موضوع را باز كنيم، ساختار اين محصول قابل تنظيم است و فقط كافيست آن را براي اولين بار بر روي دندان هاي خود قرار دهيد و آن را با توجه به سايز فك خود تنظيم كنيد.

لمينت دندان متحرك اسنپ اسمايل

قيمت : 99000 تومان

خريد بصورت آنلاين و پرداخت درب منزل

روش استفاده اسنپ اسمايل

حتما براي شما هم اين سوال پيش آمده كه چگونه ميتوان از لمينت متحرك دندان اسنپ آن اسمايل بايد استفاده كرد؟! خب سوالي خوبي است ابتدا بايد قالب خميري كه در ظرف بسته بندي شده قرار دارد داخل آب جوش به مدت 3 دقيقه قرار دهيد. سپس قالب را داخل لمينت متحرك قرار دهيد و هر كدام از آنها را روي دندان فك بالا و پايين بگذاريد و به آرامي فشار دهيد تا در جاي خود براحتي فرم بگيرد. پس از اينكه فكتان در قالب خميري شكل گرفت لمينت متحرك يا قالب شكل گرفته را درون آب سرد قرار دهيد تا فرم خودش را حفظ كند و كاملا سفت شود. به همين راحتي شما ميتوانيد لمينت موقتي را براحتي براي فك خود در مراسم مهم استفاده كرده و جذابيت خود را چند برابر كنيد.

ويژگي لمينت متحرك دندان اسنپ اسمايل

همانطور كه نياز روز لمينت دندان امروز بسيار زياد احساس ميشود چنانچه قصد اقدام اين كار را بصورت موقتي داريد بهتر است تا از اسنپ اسمايل متحرك موقت استفاده كنيد. هر كسي به زيبايي خود اهميت زيادي ميدهد و اكثرا توانايي پرداخت هزينه هاي گزاف براي فرآيند دندانپزشكي را ندارند به همين دليل اين محصول ميتواند بهترين گزينه براي اين اشخاص باشد. اين ابزار توانمندي زيادي از جمله دندان هاي كج، لكه دار، ناصاف، لب پر يا شكسته شده، و حتي فاصله بين آنها و جاي خالي دندان از دست رفته را پوشش دهد و زيبايي را به چهره شما بر گرداند.

قيمت : 99000 تومان

  1. مواد استفاده شده در Snap smile با جديدترين تكنولوژي روز دندان پزشكي ساخته شده و هيچگونه آسيبي به سلامت و جسم شما نمي‌رساند.
  2. پس از استفاده از اسمايل اسنپ ميتوانيد روي آن غذا و مايعات به مقداري ميل كنيد اما مراقب باشيد تا زياده روي نكنيد كه بتوانيد در دراز مدت از آن بر روي دندان خود استفاده كنيد.
  3. برخلاف ديگر گزينه هاي درمان دندانپزشكي زيبايي، يك راه حل موقتي است و هيچ آسيبي به دندانها وارد نميكند.
  4. همچنين براي افرادي كه شرايط مناسب براي دريافت ايمپلنت ها را ندارند، گزينه اي فوق العاده اي هست.
  5. اين روش درست شبيه دندان هاي طبيعي خواهد بود و لبخندي زيبا خلق خواهد كرد.
  6. نياز به تراشيدن، آسيب زدن به ساختار دندان هاي طبيعي يا كشيدن دندان نيست.
  7. مي تواند درماني موقت براي مشكلات ظاهري دندان باشد.
  8. استفاده از آن كاملا راحت و بدون درد است.