آرشیو خرداد ماه 1401

معرفي جديدترين لوازم آشپزخانه همراه با قيمت خريد محصولات

سفارش خرید عمده انواع پاپیت ضد استرس

۷ بازديد

برای خرید عمده پاپیت جدید در این فروشگاه میتوانید بصورت مستقیم و بدون واسط از وارد کننده اسباب بازی در تهران محصولات مد نظر خودتان را تهیه کنید. پاپیت ها محصولاتی زیبا و جذاب می باشند که در صورت استفاده از آنها حس خوبی را به کودکان و دیگر افراد می دهد. برای خرید عمده پاپیت در ادامه توضیحاتی را که باید برای سفارش آن بدانید داده میشود.

خرید عمده پاپیت جدید

خرید عمده پاپیت از بزرگترین فروشگاه پخش کننده پاپیت کشور بصورت مستقیم و بدون واسط خریداری کنید. همانطور که می دانید پاپ ایت یکی از اسباب بازی های سرگرم کننده ضد استرس بوده که به عنوان یک سرگرمی جالب برای کودکان استفاده می شود و همچنین به دلیل قابلیت ضد استرس بودن آن حس خوبی را به فرزندانتان می دهد. جنس این محصول سیلیکونی بسیار نرم با قلمبه هایی روی سطح آن هستند که با فشردن آنها صدای تلق تلق می دهد. همین صدای جذاب و جالب برای بچه ها بسیار سرگرم کننده بوده و بخاطر ضد حساسیت بودن آن آرامش نسبی به کودکان می دهد. در حال حاضر این پاپیت یکی از وسایل روز بازار بوده و هم اکنون به عنوان یک کالای بسیار پرفروش عرضه می شود.

پاپیت جزو دسته اسباب بازی روز دنیاست که کودکان در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند، اگر به عنوان همکار مایل به دریافت لیست قیمت عمده پاپیت هستید می توانید در واتس اپ به شماره ای که در زیر همین صفحه است پیام ارسال کنید. با توجه به تنوع پاپیت ها لازم به ذکر است که این کالا در قیمت های مختلفی عرضه میشود و با توجه به نوع و ساختار و ابعاد آن می تواند قیمت متغییری دارد. پس طبیعی است که هرچه ابعاد بزرگتر شود قیمت نیز بالاتر است.

معرفی انواع پاپیت با قیمت عمده

در بالا به این موضوع اشاره کردیم که پاپیت در انواع مختلفی عرضه شده اند مثل اشکال هندسی، اشکال حیوانات، کیف پاپیتی، قاب موبایل و … پس این اسباب بازی جای بسیار رشد دارد و هر روز برای یک جای خاصی در بازار عرضه میشود. با خرید عمده پاپیت می توانید در هر کجای کشور که باشید آن را ظرف مدت یک روزه به دستتان ارسال کنیم. توجه بفرمایید که ارسال با انتخاب مشتریا ارسال میشود و روش های ارسال از طریق پست، تیپاکس، اتوبوس بین شهری و باربری ها ارسال میشود. ولی توجه بفرمایید با توجه به ابعاد پاپیت ها بهترین روش ارسال و به صرفه از طریق پست می باشد. در هر کجای کشور که باشید در مدت زمان ۱ تا ۵ روز کاری سفارشات شما به دستتان می رسد.

۰۹۱۰۷۶۴۰۸۹۷ تلفن تماس برای دریافت لیست قیمت عمده پاپیت

قیمت موزن میکرو تاچ سوییچ بلید

۵ بازديد
حتما شما هم با تبلیغ میکروتاچ سوییچ بلید مواجه شده اید تا ببینید که این وسیله به چه صورت کار می کند؟ با کمک این محصول بدون قید و شرط خیلی آسان می توانید از موزن میکروتاچ سوییچ بلید برای کوتاه نمودن موهای اضافی استفاده کنید و حس خوبی را در خود احساس کنید. در بخش قیمت موزن میکروتاچ سوییچ همراه شما هستیم تا توضیحات کامل از این محصول را برای شما بیان کنیم.

خرید موزن میکروتاچ سوییچ

خرید اینترنتی موزن میکرو تاچ سوئیچ بلید محصولی متفاوت و جدید برای آقایانی که به زیبایی چهره خود اهمیت می دهند. هموراه همه ی ما می دانیم که موهای ریز روی نواحی مختلف صورت باعث شده تا چهره شما تیره تر به نظر بیاید و یا نظم زیبایی چهره را بهم بریزد. یا موهای روی گوش، بلند شدن ابروها و … از مشکلات عمده آقایان است که باید آنها را به وسیله میکروتاچ سوئیچ بلید حذف نمود. شما به وسیله این موزن چند کاره می توانید موهای زائد پشت گردن، سینه، بینی و گوش را کامل بتراشید و به کمک شانه هایی که در بسته بندی آن وجود دارد به میکروتاچ متصل کنید و موهای سرتان را بزنید. با خرید موزن میکرو تاچ سوئیچ بلید با طراحی منحصر به فرد و بسیار سبک جایی برای فکر کردن در خرید نمی گذارد و با خیال راحت می توانید آن را خریداری کنید.
این موزن به نسبت دیگر نمونه های قبلی که وارد بازار شده اند بسیار متفاوت بوده و با پیشرفت چشمگیری مواجه شده زیرا هر آن کاری را که نیاز داشته باشید میکروتاچ بلید برای شما انجام می دهد. اگر به خط ریش، خط پایه مو، خط موی پشت گردن و دیگر موارد حساس هستید براحتی در عرض چند دقیقه می توانید موهای اضافی را از بین ببرید. این محصول دارای ۴ شانه مخصوص در سایز متفاوت که ۲ عدد آن برای سری کوچک و دو عدد دیگر برای کوتاه کردن مو به کار گرفته می شود. همچنین قابلیت استفاده با دو باتری قلمی را دارد و برای مسافرت و محیط کار بسیار کاربردی عمل می کند. پس اگر شما همیشه به سفر می روید و یا در محیط کار خود دوست دارید منظم و جذاب به نظر برسید پیشنهاد می کنیم تا از موزن میکروتاچ سوییچ بلید استفاده کنید.
قیمت : ۹۹۰۰۰ تومان
فروش موزن میکروتاچ سوییچ بلید
همیشه زیبایی یکی از ارکان مهم در زندگی روزمره ما است که رسیدگی به زیبایی خود حس خوبی را به شما و دیگران منتقل می کند. بر این اساس همیشه افراد به دنبال وسیله ای بودند تا بتوانند به زیبایی و سر یا صورت خود برسند. با این کار حس خوبی را تجربه خواهید کرد چون با تولید انرژی به اطرافیان خودتان نیز حس خوبی را نیز منتقل می کنید. در فروشگاه اسکای رز اگر در قسمت خرید موزن میکروتاچ سوییچ بلید را برای شما عزیزان معرفی کردیم به خاطر کیفیت بالا در نسل تولید کننده این محصول نیز می باشد. برای خرید میکروتاچ سوییچ بر روی دکمه خرید پستی کلیک و سفارش خودتان را ثبت نمایید.

آموزش استفاده لمینت متحرک دندان

۶ بازديد
اگر شما هم جزء افرادی هستید که اقدام به خرید لمینت متحرک دندان کرده اید می توانید از همین بخش آموزش استفاده از لمینت دندان را یاد بگیرید و آن را روی دندان خودتان قرار دهید. لمینت متحرک محصولی جدید برای افرادی است که بصورت موقتی می خواهند از آن استفاده کنند و زیبایی چهره خودشان را حفظ کنند. دندان ها عنصر اصلی صورت می باشند که اگر به آنها اهمیت ندهید باعث می شود تا زیبایی چهره شما کم شود.
آموزش استفاده از لمینت متحرک دندان

دندانها عضو مهمی از اعضای صورت هستند که اگر به آنها توجهی نکنید تقریبا ۵۰% زیبایی خود را کاهش داده‌اید عضو مهم و مفیدی که اگر به آن رسیدگی کنید زیبایی شما نیز دو چندان خواهد شد. پس از اینکه اقدام به خرید لمینت متحرک دندان کردید درب پلمپ آن را باز کنید و خمیری که در بسته است را داخل آب جوش به مدت زمان ۵ دقیقه قرار دهید. فرم خمیر نرم شده و پس از آن کمی بگذارید تا خنک شود سپس روی دندانهای خود قرار دهید. با انگشت شصت و اشاره آن را بفشارید تا فرم فکهای شما را به خود بگیرد. این کار را آن قدر تکرار کنید که لمینت متحرک به طور کامل دو فک بالا و پایین را در بر گیرد.

قیمت : ۹۹۰۰۰ تومان

 

حالا آن را به حالتی از دهان خود بیرون بیاورید که هیچ آسیبی بهش نرسد سپس داخل یک لیوان آب خنک قرار دهید تا فرم خود را حفظ کنید. حالا براحتی میتوانید در میهمانی و یا دورهمی های دوستانه و رسمی بصورت موقت از لمینت متحرک دندان استفاده کنید و جذابیت خودتان را نیز دوچندان کنید.پ