کفش زنانه اسکیچرز صورتی

معرفي جديدترين لوازم آشپزخانه همراه با قيمت خريد محصولات

کفش زنانه اسکیچرز صورتی

۵ بازديد
کفش زنانه اسکیچرز صورتی، کیفیت بسیار عالی ، دارای تخت بسیار نرم و منعطف دارای کفی دور دوخت داخلی قابلیت انعطاف پذیری بالا دارای تخت پی یو بسیار نرم و سبک برای خرید بصورت آنلاین از تولید کننده بدون واسطه کفش مد نظرتان را خریداری کنید. این کفش بسیار سبک و در رنگ های مختلفی توسط گروه تولیدی کفش اسکای رز عرضه شده که دقیقا مشابه نمونه اصلی خارجی آن می باشد که با عنوان کفش اسکیچرز زنانه صورتی در بازار ارائه میشود.

خرید کفش اسکیچرز زنانه صورتی
شاید قبل از خرید کتونی اسکیچرز بد نباشه بدانید، اسکیچرز ( skechers) برندی آمریکایی است که نسبت به شرکت هایی مانند نایک و آدیداس تازه تاسیس محسوب میشود. این شرکت در زمینه  کفش کتونی بسیار خوب عمل کرده است و از زمان تاسیس در سال 1992 تا کنون بسیار رشد داشته و محبوبیت آن جهانی شده است. این برند در آمریکا یکی از رهبران صنعت تولید کفش های ورزشی است و میتوان گفت شناخته شده ترین و پر استفاده ترین  برند در آمریکا محسوب میشود. برای خرید کتونی و به ویژه کفش های کتونی اسکیچرز باید با ساختار آنها آشنا شویم.
تاریخچه کفش کتونی اسکیچرز
شرکت آمریکایی اسکیچرز در سال 1992 توسط رابرت گرینبرگ تاسیس شد. گرینبرگ تمایل خود را روی بازار کفش نشان داد و شروع به تولید کفش های بسیار سبک نمود. ایده وی این بود که کفشی را به بازار عرضه کند تا افراد در طول استفاده از آن،  احساس راحتی کنند. پس به دنبال راه حلی رفت که توانست امروزه اسکیچرز را جزو قطب های تولید کفش در جهان کند و آن استفاده از فوم EVA در کفش بود.
این شرکت برای کسب شهرت به تبلیغات برندش توسط سلبریتی های معروف روی اورد و از آنها بهره برد و همین امر باعث شد بتواند به سرعت معروف شود. در سال 2000 سهام این شرکت به صورت عمومی عرضه شد و باعث صعود ارزش این سهام شد که در سال 2014، اسکیچرز را تبدیل به بهترین برند امریکا کرده بود.

خرید کفش زنانه اسکیچرز صورتی

آشنایی با برند اسکیچرز برای خرید کفش ورزشی مناسب
گرینبرگ موسس برند اسکیچرز همیشه معتقد بود هیچ برندی در دنیای رقابت بدون تبلیغات حرفه ای و مبتکرانه دوام نمی آورد. این برند در تبلیغات خود، همیشه دو نوع کفش را معرفی میکند: کفش های راحتی ( life style) و کفش های مخصوص دویدن و پیاده روی . یکی از مدلهای معروف کفش های ورزشی اسکیچرز، کفش کتونی گو واک است.
این سری از کفش های ورزشی این برند، دارای کفی از جنس فوم مموری یا فوم هوشمند است. فوم های هوشمند دارای حساسیت به دما و فشار هستند. در ادامه میخواهیم تفاوت فوم معمولی با فوم ویسکو الاستیک یا همان هوشمند  را بدانیم .
تفاوت فوم هوشمند و فوم معمولی
در صنعت به فوم های ویسکو آلاستیک، فوم هوشمند نیز میگویند. این نوع فوم ها نسبت به فوم های معمولی برتری های قابل توجهی دارد.
    فوم ویسکو آلاستیک در هنگام فشار دست به تدریج و بسیار کندتر از فوم های معمولی به حالت اول برمیگردد. فوم معمولی با فشار دست و به سرعت به حالت اول برمیگردد و به همین جهت در هنگام پیاده روی با کفش های کف فوم معمولی فشار از جانب کفش به پا بسیار زیاد است در کفش های کتونی با زیره فوم هوشمند فشار پا به حداقل میرسد.
    فوم حافظه به دما حساس است. به طور کلی فوم ها در دمای کم، سفت میشوند اما در معرض دمای محیطی، فوم های هوشمند به سرعت به دمای محیط میرسد و در تماس با پا نیز گرمای بدن باعث میشود به سرعت، فرم پا را به خود بگیرد اما فوم های معمولی بسیار کندتر به دمای محیط برمیگردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.